دوشنبه ۵ آذر
حواس شعری از امیررضا بهمنی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۳۶ شماره ثبت ۸۸۷۵۶
بازدید : ۴۶۱ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب امیررضا بهمنی
|
هر چه آمد به سرم باز حواسم به تو بود
شهر دلواپسِ اشرافِ لباسم به تو بود
واعظ از حجبوحیا گفت خودش مات تو شد
چشم او علت ایجاد هراسم به تو بود
کاش همسایه من بودی و خود میدیدی
در نمازم همه شب روی سپاسم به تو بود
آن طرف پنجره وا می شد و وا می رفتم
این طرف کاش فقط سمت تراسم به تو بود
بی تفاوت شده بودم که تو دلتنگ شوی
آخرین حربه من رد تماسم به تو بود
مادرم طعنه زنان گفت : (دلت اینجا نیست)
طبق معمول نگفتم که حواسم به تو بود
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از شما عید شما هم مبارک. | |
|
ممنون از شما | |
|
قربان شما | |
|
ممنون از نگاهتون | |
|
بزرگوارید شما متشکرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مبین مشکلات وعاظ
"افراغ اندیشه"
نسیمی از ملودی
که اندیشه شاعر را
با زبان قلم می نوازد
عیدتان مبارک