يکشنبه ۲۷ آبان
عشق آسمانی شعری از سمیرا_خوشرو
از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر مسمط
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۴۴ شماره ثبت ۸۸۶۹۶
بازدید : ۵۱۱ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
#عشق_آسمانی
در چشم هایَت عاشقی، پیداست
دلواپسِ امروز و فرداهاست
با حوصله همراه من هر جاست
من قطره ام او مظهرِ دریاست
اما نباشم با خودش تنهاست
تو از تبارِ مادری حتماََ
در چشم هایَت باغبان داری
هرشب نگهبانی و بیداری
آرامشی در سینه می کاری
دور است از من دستِ هر خاری
گُل می دهم در سایه ات آری
قطعاََ تو از نسلِ پدر هستی
در چشم هایَت دوست می بینم
همراه و همراز است و هم دینم
بی او بمانم سخت غمگینم
با او گُلِ لبخند می چینم
تلخم که باشم یارِ شیرینم
صدها نشان از خواهری داری
در چشم هایَت تکیه گاهی هست
هرجا که از من سوزِ آهی هست
در دشت باشم سطل و چاهی هست
در کوه باشم جان پناهی هست
در شب همیشه رقصِ ماهی هست
رسمِ برادر در دلَت داری
ای عشق، ای سلطانِ خوبانم
ای قبله و معبود و قرآنم
در سجده ام، با عشق می خوانم:
آبِ حیاتی در رگ و جانم
تا زنده هستم با تو می مانم
تو هدیه ای از آسمان هستی
#سمیرا_خوشرو_شبنم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد