سلام بانوسیندخت (مرغ آمین) بزرگوار
سپاسگزارم از لطف تان که درنبودم پاسخ مهروبزرگواری کاربران ارجمند سایت شعرناب را به لطف نگاشتید تشکر
درباره ی درج عکس نوشته درصفحه شعر که پرسیدید ، راستش خودم هم اول بلد نبودم و از محبت بیکران مدیرعزیز سایت استادسیداحمدی زاده آموختم . چندتا مرحله داره که باید باحوصله انجامش داد.
- عکس نوشته آماده شده را در دیسکتاپ کامپیوتریا در گالری گوشی ذخیره نمایید.
- بعد در گوگل یاهرموتورجستجوی اینترنت بنویسید (آپلود رایگان عکس یاتصویر)
- یکی از سایت های آپلود را انتخاب کنید و عکس تان را در انجا وارد نمایید و کلیک ارسال بزنید
- پس از رسیدن به ۱۰۰ درصد یک یاچند لینک براز عکس مورد نظرتان میاید که شما (لینک مستقیم ) را کپی و در گوشی تان پیست نمایید و لینک را نگه دارید .
- درسایت شعرناب در بخش ارسال شعر ، بالای صفحه ی شرح کامل شعرتان ، یک کادری هست درون این کادر چند تا گزینه مختلف هست که از سمت راست فکر کنم گزینه پنج یاششم کادر مربعی شکل کوچولو که درونش (یک عکس کوه) هم داره ، اونو کلیک می زنید و لینک عکس نوشته مورد نظر رو اونجا وارد می نمایید و بعد ارسال رو می زنید عکس مورد نظرتان همان لحظه میاد در قسمت شرح شعر کنار شعرتون .
- بعد گزینه ارسال شعر رو می زنید.
ببخشید همگی لطفاً که دیر به دیرخدمت می رسم ناچاراً
سلامت باشید و سرافراز
درودبانوحسین زاده عزیز
بسیارزیبا بود