چهارشنبه ۱۶ آبان
|
آخرین اشعار ناب حافظ دستواره
|
انسان اتمسفر مریخ را می شکافد چه دستاورد عظیمی
پاداش وی کباب خوشمزه سنجاب و کوالا می باشد
کودک آفریقایی که از شدت سوء تغذیه دنده هایش مثل حروف بریل برجسته اند خبر فوق را می شنود و هیچ حسی نسبت به فرود آمدن سفینه بر روی ماه ندارد فقط پاهای پرانتزی خود را باز می کند و می نویسد(من کلسیم می خواهم)همان کودکی که برای اربابان لبنیات گاوچرانی می کند.
انسان برای تاج گذاری کرونا در مشرق زمین برنامه ریزی می کند ویروسی که به سرعت جامعه جهانی را به چالش می کشاند
بیوتروریسمی که بوی اتم و اِبولا می دهد و خفاش خلبانی است که پرواز چارتر را خلبانی می کند.
هزاران بالستیک به قلب خاور زمین شلیک می شود هیچ کس صدایش را نمی شنود جز کودک شش ماهه خفته در گهواره ای که از شدت ترس بیضه هایش منفجر می شود و نگران عقیم شدن نسل بشر می باشد خواهر دو ساله اش وعده انتقام به دست پدر را به وی می دهد پدر با پرتاب آجر جواب موشک را می دهد ولی دیوار آجر بر سرش آوار می شود دختری که منتظر است به بهشت برود و همه چیز را به خدا بگوید.
انسان می خواهد کلونی های بشر را در سیاره ای دیگر سکونت دهد زیرا به علت تغییرات اقلیمی نگران از دست رفتن نسل بشر می باشد،نه من به علت تغییرات اخلاقی نگران زنده ماندن نوع بشر هستم.
آری انسان فضا را در می نوردد با بوگاتی ای که از جاده راه شیری می گذرد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مبین مشکلات جامعه جهانی