شنبه ۳ آذر
تویی دنیام شعری از مجید فکری
از دفتر عین حباب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۰۹ شماره ثبت ۸۸۳۵۲
بازدید : ۴۶۵ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب مجید فکری
|
ب این دنیام
مهرش نشسته اینجام
بی خیال خودمم این ی بار
نفس بکش اگرچه ضرره برام
دلم گرفته بود تو اومدی
آروم گرفت دوباره اومدی
کلاغ پر شد
تموم حواس من تو اومدی
فرقی نداره کجا
نزدیک تر از رفتارمی
ی جورایی حکمه معلمی
ای همجنس من تو دنیامی
این آشیء ک بخوری نخوری پات
این تَن بمیره کنارم تورو می خوام
زیبایی بهشت من تویی دنیام
با تو خط تو خط سرنوشت رو می خوام
|
|
نقدها و نظرات
|
مرسی ممنون تصحیح میکن | |
|
درود بر شما مرسی ممنون | |
|
سلام ودرود فرواوان بسیار عالی | |
|
درود بر شما | |
|
درود بر شما همچنین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
حواس؟