جمعه ۲ آذر
هزار و یک شب شعری از ایمان لواف زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۴۱ شماره ثبت ۸۸۲۵۶
بازدید : ۲۲۰ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر ایمان لواف زاده
آخرین اشعار ناب ایمان لواف زاده
|
شب یکصد رسید
نایی نمانده در بدن
آنقدر گشتن که دیگر
خسته ام از در زدن
شب دراز و این قلم
با اشک من انگار یکیست
صفحه ای از خاطرات
پرشد ز اشک من چه خیس
شب سیاه و من سیاه
رو سیاه پیدا که نیست
سایه ام در این اتاق
رفته و دیگر که کیست
من نمیدانم که شب
مجنون چنین دیوانه بود
من دگر خسته از این
قصه هزار و آن یکی
شب چه کردی با دلم
تنها به تو فکر میکنم
بی خبر رفتی چرا
اینگونه زخم من میخورم
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما تشکر از محبت شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.