جمعه ۲ آذر
تمام گُمشده درچنگ ماست شعری از اصغر ناظمی
از دفتر سایه نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۵۶ شماره ثبت ۸۸۱۲۵
بازدید : ۵۰۸ | نظرات : ۳۸
|
آخرین اشعار ناب اصغر ناظمی
|
راهی گُمشده نیست
ومقصدو مقصودو قصدی در پیش
ما در کژراهه
سورتمه رانِ سرزمین های منجمدِ یخ زده ایم
به دنبالِ
سکه وارزو طلا و ساختمان و آسمان خراش ها
با توافق گونِ کورِ تمام ساکنین ونسل ها
( فقرا ومتمولین)
طرفه های نادرو کمیاب
کمال بخش دروغین هویت ما
آنچه بعداز هزاره ها
هنوز ، از کژفهمی دستخوش حوادث می شود
تمام گُمشده در چنگ ماست
درخطوط معروف هنوز
شک وشبهه ای
در هیچکس پیدا نیست
وهمین
تمامِ دردِ .
نسل هاست
..........
...
|
نقدها و نظرات
|
سلام زیبایی در تگاه شماست بزرگوار | |
|
باسلام ممنو ن از حضور سبزشما | |
|
باسلام ممنون از نگاه سبز تان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد
موفق باشید