جمعه ۲ آذر
مکتب عشق شعری از محمدرضا نیک نام
از دفتر دیوان دل نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۰۰ شماره ثبت ۸۸۰۹۸
بازدید : ۶۷۳ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر محمدرضا نیک نام
آخرین اشعار ناب محمدرضا نیک نام
|
در مکتب عشاق که پر بوده حکایت ،
یک قصه شنیدیم و چنین است روایت
عشق اتش مهر است و چنان است که هرگز
بر سینه پر کینه نکرده است سرایت
|