جمعه ۲ آذر
خودراازروزمره گی رهاکنید شعری از اصغر ناظمی
از دفتر سایه نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ ۱۸:۱۱ شماره ثبت ۸۷۹۷۵
بازدید : ۵۴۱ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب اصغر ناظمی
|
بیایید
خود را . از روزمره گی رها کنیم
از هرچه هست
پول ، مالکیت ، نام و آوازه
حباب قدرتِ دردسترس
تکرار مکرر عادت ها
تراژدی و کمدیکِ
حرکاتِ از اساس ناموزونِ
ملعون مقدس نما
قفس بایدو نباید ها
ازکلاف مگویِ
هزار پاره یِ هزار تکه یِ هزار لایِ هزار تو
طلسم خواب جادو
خوف سربارِ بی دلیل
سرزمین کین
فضای پراز تیغِ بی دریغ
راهی چندان دراز
تا دوردست
تا فراسو ، نیست
تا نوشدگی
تا آفاق حضور
سرزمین بی کران نور
مقصد ،
پیشِ پایِ شماست
همه ی درد ما –
از روز مُرده گی ست
این گونه زندگی
بحز بی هودگیِ محض نیست
اگر
تشنه گان زلال جویبار حقیقتید
خود را از این وادی ظلمت
رها کنید:
ما ،
خواب آلوده یِ حریمِ ناامنِ خویشتنیم
|
نقدها و نظرات
|
سلام باخیر مقدم به شما به این حریم .... | |
|
سلام دوست بزرگوار ممنون از حضور سبز شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آموزنده و زیبا بود