دوشنبه ۵ آذر
تبانی شعری از امیررضا بهمنی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ شماره ثبت ۸۷۳۶۳
بازدید : ۶۱۴ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب امیررضا بهمنی
|
چشم من دور که شد چشم چَرانی کردند
دست در دست تو دادند تبانی کردند
من به دنبال تو هستم نه به دنبال بهشت
با خرافات مرا باز روانی کردند
جرم ناکرده کجا ؟ کفر کجا ؟ طعنه کجا ؟
دیگران پشتِ سرم چرب زبانی کردند
آمدم چند شبی پیش تو باشم بروم
کمکت آمده و خانه تکانی کردند
خواستم ناز تو را هم بخرم فهمیدم
از حسادت همه در شهر گرانی کردند
بی تو دیوانه شدم آه ! امان از مردم
تا شنیدند فقط تکّه پرانی کردند
اگر از رهگذران بابتِ من رنجیدی
بگذر از خبط و خطاشان که جوانی کردند
سهمِ من بود تماشای نگاهت اما
چشم من دور که شد چشم چرانی کردند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد