يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا حسن شاهی
آخرین اشعار ناب علیرضا حسن شاهی
|
گفتند حاصل من و تو ما نمی شود
هرچند قصه ختم به اینجا نمی شود
دل کوچک است و وصف تو دنیای عاشقی
شهرت درون کوچه ی من جا نمی شود
فرقی نمی کند که کجا چشم بسته ام
خوابم بدون روی تو رویا نمی شود
دیدم درون چشم تو اشکی شبیه موج
دریا بدون موج که دریا نمی شود
یلدا همان شباهت دنیا به موی توست
یلدا همان شبیست که فردا نمی شود
از لا به لای ابر نگاهی به خانه کن
رنگین کمان بدون تو پیدا نمی شود
قصه تمام شد، همه جا ماجرای توست
این شد که حاصل من و تو ما نمی شود
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب سرکار خانم جلیلی سپاس بسیار... نظر لطفتونه خواهرم در پناه خدا | |
|
درود بسیار جناب انصاری عزیز بسیار محبت دارید. ممنون در پناه حضرت حق | |
|
سلام و عرض ادب سرکار خانم غضنفری بسیار ممنون از لطفتون سپاس | |
|
درود جناب دهقانی عزیز بسیار ممنون از محبت شما در پناه خدا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود شاعر گرامی
میشه برای هر بیت ازین شعر با همه ی وجود کف زد
خیلی عااالی بود لذت بردم ممنون بابت این شعر زیبا که به اشتراک گذاشتید