شنبه ۳ آذر
گریزی به وصال شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۹ ۱۳:۵۷ شماره ثبت ۸۷۱۴۷
بازدید : ۲۳۶ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
من دو عاشق را دیدم
ک یکدیگر را با عشق میسرودند
زیر باران معصومیت هم
به اوج عقدهی دل میرسیدند
باب افکار پوسیده و
قفل و بندهای زنگار گرفته را
راز میگشودند
در پی گریزی به وصال
به دامان هم میرمیدند
و خداوند
ناخرسند از جماعتی که
بود را، میربودند ؛
و به نام او
شرعش را ناشرع میکردند
اشک میریخت...!
"آفاق"
|
نقدها و نظرات
|
شاد و سرافراز باشید گرامی استاد | |
|
درود بر شما دوست زیباپندار | |
|
تن سالم باشید گرامی استاد بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.