شنبه ۳ آذر
هفت آسمان عشق شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۲۰ شماره ثبت ۸۶۶۷۸
بازدید : ۲۲۴ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
ای هفت آسمان عشق!
آگاهید از درد و رنج من
چه میکشم، از غم فراق او
زندگی بدون او، مرا زهرآبی بیش نیست
هردم یادم آرد خاطرهای
نیاز من، نوشدارو از دستان اوست
هوشیارش کنید!
شاید یاد آورد مرا،
که ملکهی اشتیاقش بودم
حال از بیقربتی و بیوفایی او،
ب زانو افتادم و
به بیحرمتی رسیدم!
هُرم وجودش، حرمت من است...
"آفاق"
|
نقدها و نظرات
|
زیبا میخوانید تنسالم باشید استاد | |
|
درودتان باد شادیها فرارویتان | |
|
درود بر شما سپاس از حضورتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.