یاد مادر می افتم وقتی هوا اینچنین گرم است
چقدر دست و دلباز مثل مادرم
و مثل مادرم دلش میسوخت دوعدد پتو روی ما می انداخت میترسید سرما بخوریم
ولی از شدت گرما میپختیم خاکستر میشدیم
کاش مثل مادرم آن مهربان نباشی هوا گرم است
یاد گذشته می افتم یا. مادرم دلم میگیرد دلتنگ میشوم کمی خسیس باش
روح مادر گرامیتان شاد