سه شنبه ۲۹ آبان
روز بارانی شعری از زهراجعفرزاده پهنوار
از دفتر رهایی نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ شماره ثبت ۸۶۴۸۹
بازدید : ۴۱۴ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر زهراجعفرزاده پهنوار
آخرین اشعار ناب زهراجعفرزاده پهنوار
|
در این روز و در این باران ،
در این الطاف بی پایان ،
شدم غرق و نمیدانم
چگونه شکر آن گویم ؟
دلم قرص وجود آن خدایی شد ،
که قلبم را رهانیدش
ز فکر غصه های من ،
ز یاد یار بی پروا ،
ز غم های فراوانم ،
و از تنهایی و عزلت،
خدای من !محبت را برای من
چه زیبا و چه شور انگیز و کامل ،
تو معنایش نمودی ،
تو آغاز تمام لحظه هایی...
که غم هایم تمام و غصه هایم پر کشیدند
به جای دیگری رفتند و حالا
دگر حتی اثر هم زان نمانده ،
تو آغاز تمام شور و احساسی ،
تو آغاز تمام روزهایم،
خوش آن روزی که آغازش و پایانش تو باشی ..
|
|
نقدها و نظرات
|
درود ها سپاسگزارم استاد 🙏🙏🌸🌸 | |
|
درو بر شما بانوی گرامی 🧡🙏 | |
|
درود بر شما سپاسگزارم به مهر میخوانید🙏🙏🌸🌸 زیبایی در نگاه شماست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.