جمعه ۲ آذر
دوبیتی شعری از درویش حسین ندری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۱۱ شماره ثبت ۸۶۳۹۷
بازدید : ۵۲۱ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر درویش حسین ندری
آخرین اشعار ناب درویش حسین ندری
|
نگاهت را اگر پنهان ربودم
تو را مانند قدیسی ستودم
تمام ملک سینه را زدی شخم
که عشقت ریشه کرده در وجودم
._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._.
مگر سیر نگاهم در خطا هست
که در سینه غم وحشی نما هست
فروغ دل کجا هستی بگویی
دلا در شهریاری هم صفا هست
._._._._._._._._._._.._._._._.._._._.
تو را در کام خود مشروب دیدم
و سرمستی خود را خوب دیدم
بسوزانم همه میخانه ها را
که در میخانه ها مصلوب دیدم
|
نقدها و نظرات
|
درود بر نگاه سبز شما سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم از همراهی گرمتان | |
|
سپاسگزارم از همراهی و نگاه سبزتان | |
|
سپاس و درود از همراهی گرم و نگاه سبزتان | |
|
سپاسگزارم درود بر نگاه سبز شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست