يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر بهرام معینی (داریان)
آخرین اشعار ناب بهرام معینی (داریان)
|
بدان دیگر زتو
اثری سر گویم نمی بینم ،
کجا نا گفته رفتی
مگر جایت نبود اینجا ،
چه اوقاتی که در خلوت
بیادت گریه ها کردم ،
ویادت بر دیوار تشنه جانم وپلک های نمناکم
نقش معما داشت ! ،
همین زمزمه های شبانه
مست وشیدایم همی کرده ،
ویادت چون نسیمی
از پنچره خاطراتم
بدرون می وزید ،
مرا تنها گذاشتی ورفتی
ای واژه های گمشده در ذهن پریشانم !
من اکنون فارغ از عشق
فارغ از رویت ،
اثاری از بودن یا نبودن را هر گز ،
نمی بینم ،
چه اوقاتی که
در پایت هستی وجان خود ،
را فدا کردم ،
نمانده در وجودم هیچ شور و شری در یاد !
در اغوش پلیدی ها
واین همه گرد باد تند اطرافت ،
تباه کن روزگاران را ،
برو هر جا که می دانی ،
که من نازت نمی خواهم ،
بگذار از تاریکی وتنها یی
سر برون ارم
من به پایان خود همی نزدیک تر از نزدیک ام ،
بشویم ز دل زنگار
چندین ساله با تو بودن را
درون خانه دل را بسپارم فراموشی ،
همیشه شاد وخوش باشم !
هوس در دل بسوزانم !
شوم تنها تر از تنها
بهرام معینی( داریان )
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس فراوان استاد اندیشمند وفرزانه استاد استکی فاضل 🌷 ممنون از محبت ولطف شمار🌷 مستدام درپناه خدا 🌷
| |
|
سپاس فراوان سر کار خانم بویری ادیب فرزانه 🌷 ممنون از لطف شما 🌷 در پناه خدا 🌷 | |
|
سپاس فراوان استاد مهر واندیشه استاد دزفولی عزیز 🌷 ممنون از لطف و محبت واحساس سرشار از مهر شما 🌷 شادکام ومستدام در پناه خدا 🌷 | |
|
سپاس سر کار خانم غضنفری ادیب وارسته 🌷 در پناه خدا 🌷 | |
|
سپاس فراوان استاد رافعی ادیب فرزانه 🌷 ممنون از لطف ومحبت شما 🌷 در پناه حق 🌷 | |
|
سپاس فراوان جناب فخرالدینی ادیب فرزانه 🌷 ممنون از لطف شما🌷 در پناه خدا 🌷 | |
|
سپاس فراوان استاد انصاری ادیب دانشمند 🌷 ممنون از محبت ولطف ومهر شما 🌷 در پناه خدا🌷 | |
|
سپاس فراوان استاد سلیمانی ادیب وارسته 🌷 ممنون از لطف ومحبت شما 🌷 مستدام در پناه حق 🌷 | |
|
سپاس فراوان ادیب وارسته جناب شریفی 🌷 ممنون از لطف شما 🌷 در پناه خدا 🌷 | |
|
سپاس فراوان ادیب فرزانه وبزرگوار جناب اسماعیلی عزیز 🌷 ممنون از لطف ومحبت بی پایا ن شما دوست وارسته 🌷 مستدام وشاد در پناه خدا 🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود
دستمریزاد