دوشنبه ۵ آذر
خدایا رحم کن بربنده هایت شعری از قربانعلی فتحی (تختی)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۵۰ شماره ثبت ۸۶۲۲۶
بازدید : ۴۷۵ | نظرات : ۳۱
|
دفاتر شعر قربانعلی فتحی (تختی)
آخرین اشعار ناب قربانعلی فتحی (تختی)
|
خدایا رحم کن بر بنده هایت
گرفتارند ومسکین بینهایت
تویی فریادرس ایخالق نور
رسان فریادرس بربنده هایت
جهان دراننظاراست زانکه اید
کندازبنده های توحمایت
زهردینی یکی راانتظاراست
که روزی ایدو سازد نهایت
ولی ماچشم به راه مهدی هستیم
کنیم ازمهدی موعودحکایت
خدایا صبرمادیگرتمام است
کنیم بردرگهت دایم شکایت
منم فتحی بسی امیدوارم
به فضل ورحمتت بس بینهایت
فتحی ..تختی..
|
نقدها و نظرات
|
سلام ودرودبراستاد بزرگوار جناب معینی ازلطف ونظر شما بینهایت سپاسگزا رم زنده بلشید . | |
|
سلام استاد بز گوار شذیفی ازلطف شما سپاسگزارم | |
|
سلام استاد بز گوار ملکی ازلطف شما سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد