جمعه ۲ آذر
چشم شور انگیز شعری از درویش حسین ندری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ شماره ثبت ۸۶۰۹۱
بازدید : ۴۸۷ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر درویش حسین ندری
آخرین اشعار ناب درویش حسین ندری
|
می سرایم روی تابان تو را
شعر شور انگیز چشمان تو را
شعر حافظ گوشه ای از چشم توست
می نویسم شعر دیوان تو را
سایه روشن میزنم بر دفترم
لاله ی خندان بستان تو را
دفترم دیوانه از دست قلم
بس کشد موی پریشان تو را
دست من در آرزوی شانه ایست
تا ببافد موی افشان تو را
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم استاد 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺 | |
|
سپاسگزارم استاد🌺🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
سپاسگزارم استاد لطف دارید🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺😡 | |
|
سپاسگزارم استاد ارجمند🌺🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
سپاسگزارم استاد 🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺😃 | |
|
درود بر شما استاد سپاسگزارم🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
سپاسگزارم دوست جان 🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺 | |
|
سپاسگزارم از همراهی گرمتان🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹 | |
|
سپاس گزارم استاد از همراهی گرمتان | |
|
سپاسگزارم از همراهی گرمتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عارفانه و عاشقانه
دستمریزاد