جمعه ۲ آذر
هستی و هیلدا شعری از محمود گندم کار وحید
از دفتر آتش عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۰۳:۰۰ شماره ثبت ۸۶۰۲۹
بازدید : ۶۲۳ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر محمود گندم کار وحید
آخرین اشعار ناب محمود گندم کار وحید
|
هستی و هیلدا
ای کودک دانای من
ای نازنین هیلدای من
هر شب دو چشم ناز تو
خواب است با لالای من
من دوست می دارم تو را
ای هستی زیبای من
ای دختران مهربان
مهر شما معنای من
هستید مانند پری
در ساحل دریای من
آن چشمهای مهربان
در خواب و در رویای من
در شامگاه زندگی
امید فرداهای من
من با شماها زنده ام
یاد شما ،دنیای من
اینگونه معنا می شود
شعر من و آوای من
فردا چه افزون میشود
شادی ی روح افزای من
سروده شده در12خرداد99
تقدیمی به دختران زیبا
و دوست داشتنی ام
هستی و هیلدا
امیدهای زندگی پدر و مادر
|
نقدها و نظرات
|
باسلام و عرض تشکر از حسن توجهتان | |
|
درود متقابل ما راپذیرا باشید | |
|
سلام فراوان خدمت جناب انصاری بزرگوار..ممنونم | |
|
از توجهات شما سپاسگزارم ..خداوند نگهدار شما باشد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تقدیمی بسیار زیبا و با شکوه بود
مبارک صاحبان اثر باشد
موفق باشید