سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 21 ارديبهشت 1403
    3 ذو القعدة 1445
      Friday 10 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۲۱ ارديبهشت

        حلول عشق

        شعری از

        علی رضایی

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۲۳ شماره ثبت ۸۵۹۱۸
          بازدید : ۲۶۲   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علی رضایی

        از تو ندیده سایه ای قامت سر بزیر من
        سوخته در حسرت و غم، جانِ به شب اسیرِ من
        آه نمیکشد دگر قلبِ اسیرِ در قفس
        راه نفس بریده شد از عطشِ شریرِ من
        فاتحِ شهر قلب من خاطره ی چشم تو بود
        دست نشانده ی تو شد شاه دل کبیر من
        باخته تاج و تختِ شب در جدلت شکسته شد
        صورت هر مجادله پاک شد از مسیر من
        شرح نمیدهم ولی، حال خراب را ببین
        جای دگر ندیده ای منتظری نظیر من
        شاهد عشق آمدی شانه به شانه ام زدی
        پرده کنار میرود از نظر حقیر من
        باتو حلول میکند در بدنم هلال عشق
        غرق سرور میشود این دل گوشه گیر من
        دست دعا میطلبد تا بکشد کمان دل
        بلکه نشست بر هدف، آتشِ عشقِ تیر من
        با دل من کمی بمان ای ضربان عاشقی
        تا برسد به اصل خود روح و تنِ اجیر من
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۰۱
        بسیار زیبا و جالب بود
        دستمریزاد خندانک
        ایمان اسماعیلی (راجی)
        يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ۰۱:۲۷
        بسیار زیبا و دلنشین بود
        زنده باد بزرگوار🌹🌹🌹
        يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ۰۱:۳۷
        درودتان خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0