يکشنبه ۴ آذر
گلستان گل شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۳۴ شماره ثبت ۸۵۸۸۳
بازدید : ۵۰۴ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
گل سرخ و سفید و سبزه زارم
گل خوشبو امید روزگارم
نوید مه لقای سایه دارم
تو شیدا عاشق اندیشه دارم
زقلب خود بپرس احوال زارم
دو چند روز است ندیدم روی یارم
محبت های تو آدینه دارم
لب زیبات از دندان گزیدم
انار عطر گلهایت چشیدم
چو آهو چشم تو سرمه کشیدم
به عشوه خنده هایت را شنیدم
به تارخ جمادی من سرودم
همیشه روی قلبت آرمیدم
من فتح زدنیا رو سفیدم
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم به زیبایی اندیشه ی شما نیست سپاسگذارم | |
|
ممنونم همیشه گل باشید ولی عمر شما بسیار باشد | |
|
درود از بزرگواری شما سپاسگذارم | |
|
سپاس گذارم پاینده باشید | |
|
من پیامت را شنیدم و دعا گویت شدم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است