شنبه ۳ آذر
بارون وحشی شعری از علی احمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۱۷ شماره ثبت ۸۵۸۰۲
بازدید : ۳۵۲ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب علی احمدی
|
🔈
هی بارون ...
وداع کردم من ، با چشمای زیبای اون ...
هی بارون ...
بغضم شکسته ، تهی نداره اشکامون ...
🔉
هی بارون ...
لحظهای نبار ، به حرمت این روح داغون ...
هی بارون ...
دیگه نمونده سویی واسه چشمای مجنون ...
🔊
هی بارون وحشی ...
دیدی که آخر چی ...
سوزوند منو از دم ...
نفس برید از غم ...
🔊
هی بارون وحشی ...
دیدی که آخر چی ...
سوزوند منو از دم ...
نفس برید از غم ...
🔉
اومده اسمت تو فالم باز چرا ...
فهمیدم منطقی نیست این ماجرا ...
فهمیدم با بغض چیزی عوض نمیشه ...
فهمیدم که دل ، حکمه همیشه ...
🔊
هی بارون وحشی ...
دیدی که آخر چی ...
سوزوند منو از دم ...
نفس برید از غم ...
🔊
هی بارون وحشی ...
دیدی که آخر چی ...
سوزوند منو از دم ...
نفس برید از غم ...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام شاعربزرگوار
عالی سرودی
درود برشما