سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)
آخرین اشعار ناب فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)
|
گولهِ گولهِ برف میاد
از آسمون دوباره
آدم برفی میسازه
دختر گل ستاره
ببین که برق شادی
از تو چشاش میباره
راستی بگم ستاره
چه آرزویی داره
اون آرزو میکنه
تو دنیایی که هستیم
جنگ و دعوا نباشه
صلح و صفا به پاشه
هر بچه ای تو دنیا
مشغولِ بازی باشه
الهی که همیشه
خنده و شادی باشه
(دایی با صفا)
سرود صلح و صفا
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام از بنده است جناب استاد سپاسگزارم از توجهتون طاعات و عبادات قبول درگاه حق | |
|
سپاسگزارم از توجهتون استاد بزرگوار زنده باشید و برقرار | |
|
سلام و عرض ادب خدمت شما استاد عزیز سپاسگزارم از توجهتون ایام به کامتون باشه الهی | |
|
سپاسگزارم از توجهتون بانو زنده باشید به مهر | |
|
سپاسگزارم از توجهتون گل گفتید جناب استاد به امید چنین روزهایی | |
|
سلام سپاسگزارم از شما زنده باشید به مهر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد
عید شما مبارک