پنجشنبه ۱ آذر
شهیدمحمدزمان کشانی شعری از مهدی براهویی(کشانی)
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ ۰۴:۴۲ شماره ثبت ۸۵۶۱۴
بازدید : ۴۷۵ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر مهدی براهویی(کشانی)
آخرین اشعار ناب مهدی براهویی(کشانی)
|
باشد نشان قوم من، مردان پاک و سربلند
قوم کشانی باشد آن، قومی دلیر و ارجمند
سردار میدان نبرد، فردی دلیر و بی مثال
ای بلبل جانان ما حیف بود گشودی زود بال
آری تو ای فرمانده ی قوم کشانی ای زمان
نامت شده در دفتر قلبم همیشه جاودان
هر چند گویم وصف تو من ناتوانم ای شهید
در راه دین و مملکت جانانه جنگیدی شهید...
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس بی کران استاد | |
|
سپاس از حسن نگاه شاعرانۂ شما استاد | |
|
ارادت خدمت استاد دزفولی عزیز | |
|
سلام و سپاس | |
|
درود و سپاس بی کران | |
|
سپاس ها استاد | |
|
سلامت باشین | |
|
سلام استاد تختی بزرگوار سپاس بی کران... | |
|
سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
حماسی و زیبا بود
در وصف شهدای مدافع این مرز و بوم
دستمریزاد