سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)
آخرین اشعار ناب فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)
|
ای بچه های خوبُ
زِبرُ و زرنگ و دانا
دایی سلام میکنه
به تَک تَکِ شماها
همراه دایی بیاین
بریم به دشتِ رویا
دشتی قشنگُ و زیبا
دشتی که داره دریا
جنگل و کوه وصحرا
با حیوونات زیبا
مرغ و خروس و پاندا
یه طوطی پُر صدا
حرف میزنه این هوا
دوسش دارن بچه ها
وقتی میان به اینجا
آره به دشتِ رویا
بازی و شور و غوغا
بر پا میشه چه زیبا
دایی دعا میکنه
واسه همه بچه ها
الهی که شاد باشن
گلهای ناز و زیبا
فاضل فخرالدینی
دایی با صفا( دشت رویا)
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام من بر شما استاد عزیز و بزرگوار سپاسگزارم از توجهتون زنده باشید به مهر | |
|
سپاسگزارم از توجهتون بزرگوار برقرار و پیروز باشید | |
|
سپاسگزارم از توجهتون پایدار باشید | |
|
سلام متشکرم از توجهتون زنده باشید به مهر | |
|
سلام سپاسگزارم ازتوجهتون زنده و برقرار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا وجالب بود
دستمریزاد