شنبه ۳ آذر
دنیای سایه ها شعری از سیلویا اسفندیاری
از دفتر به سپیدی برف نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۵:۴۹ شماره ثبت ۸۵۲۷۶
بازدید : ۷۰۹ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر سیلویا اسفندیاری
آخرین اشعار ناب سیلویا اسفندیاری
|
در گیج ناکی معوَق سایه و سنگ
تلوتلو می خورم
به خیابان های تنگاتنگ
شهر ، هراسان
از قدم های کج و معوج من می گریزد،
من از سایه های معلق سرگردان
اشباحی با قامت کوتاه
و سایه های دراز...
هراسناک سایه ی مواج کوتوله ها
بر بلندای تاریک دیوارها
بر بام پل چوبی معلق جهان می ایستم
و شهر
زیر پایم
گیج میخورد...
موریانه ها پایه های پل را می جوند
مرا می جوند
و تو را...
سایه ام بر پل معلق است
و سایه ی ماه
در آسمان چشم تو...
سیلویا اسفندیاری
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب استاد سپاس از عطر حضورتان | |
|
سلام و عرض ادب استاد التماس دعا دارم | |
|
سلام و عرض ادب استاد سپاس از مهر حضورتان | |
|
سلام و عرض ادب استاد مهر حضورتان را قدردانم | |
|
سلام و سپاس بانو | |
|
و درود بر شما جناب خوشرو عطر حضورتان را قدردانم | |
|
سپاسگزارم آقای راجی زنده باشید گرامی | |
|
سلام و سپاس استاد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بانوی ارچجمند
موفق باشید