جمعه ۲ آذر
درد دل شعری از نصرت یوسفی
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۰:۳۲ شماره ثبت ۸۵۲۰۵
بازدید : ۳۶۸ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب نصرت یوسفی
|
بیما ر و درد مند افتاده گوشه ای
درمان جه باشدم دردم نگفته ای
دیگر مرا چه سو د تکرار واژه هــا
تاکی فسانهها هاون به یانه ها
تا کی سبو و می زلف نگار و نی
هر دم به انتظار آ خر کجا به کـی
آری شراب ما رنگش چو ارغوا ن
یک قطره اش کندصدساله راجوان
آری نگــــار مـــا ز یبـــا و مـــه لـــــقا
چشمان نرگسش غوغــا کنــد بپــا
گـــر نام انبیــا از د ل بــدر شــود
یک لحظه ای مــرا خاکم بسرشود
آری حسین ما سالار و مــرد مرد
آری عــلی مــا یکتا یگـــا نــه فــرد
وقتش نشدکه سازسازی بدل زنیم
افشا نموده درد درمان دل کنیم
بس کن نوای نی ازپار و دوش ودی
ساقی سبو بده نو کــن قدح ومی
شاعر غزل بخوان اما نه زلف یار
مطرب بزخمه زن اما نه چنگ و تار
آیــا بـه آسمــان بینی ستـاره ای
گر زنده باشدش شدسوی دیگری
گرشبنمی چکیدازشاخه ای چه باک
سیلاب شبنم است این دشت سینه چاک
|
|
نقدها و نظرات
|
بزرگوار شما لطف دارید متشکرم | |
|
شاعر برنای عزیز : لطف عالی زیاد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آری نگــــار مـــا ز یبـــا و مـــه لـــــقا
چشمان نرگسش غوغــا کنــد بپــا
بسیار زیبا و دلنشین بود
در وصف انتظار
یا مهدی ادرکنی