يکشنبه ۲۷ آبان
علاج دلدادگی شعری از شقایق خوش طالع
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۸:۰۷ شماره ثبت ۸۴۹۹۰
بازدید : ۹۸۸ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب شقایق خوش طالع
|
"درد عاشق را دوایی بهتر از معشوق نیست"
خشکِ رودی را دوایی بهتر از تَر ،زوق نیست
زهر شیرین شربت فرهاد را شیرین کند
تشنه لب را جز دوایی بهتر از راووق نیست
من به سان غنچه ای در دست تو خشکین شدم
پیر دل را بس دوایی بهتر از زَهوق نیست
گلشن عشقم بشد صحرای سوزان کرب
سایه ی شب را دوایی بهتر از مشروق نیست
ما که در درد فراقت سوختیم ای بی وفا
زخم عاشق را دوایی بهتر از معشوق نیست
|
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم از شما استاد | |
|
درود بر شما از لطفتون سپاسگذارم شاگرد نوازی میکنید شما | |
|
درود بر شما سپاس از لطفتون | |
|
درود بر شما بسیار متشکرم | |
|
درود بر شما بله حق باشماست متشکرم | |
|
درود بر شما متشکرم از لطفتون | |
|
درود بر شما متشکرم از لطفتون مانا باشید | |
|
درود بر شما سپاس از لطف شما بزرگوار مانا و پاینده باشید جناب | |
|
درود بر شما بله دشوار بود متشکرم | |
|
درود بر شما بله کمی دشوار بود متشکرم از حسن نظرتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.