تا قیامت دست بر دامانت علی
رادمرد شیر مردان یا علی
دست چون مانند یزدان یا علی
گل آدم می سرشتند بود استادش علی
چون آدم بر می خواست داد امدادش علی
فاطمه بنت اسد در خانه کعبه چشم بگشود علی گفت یا علی
ماه و خورشید و سماء هست به فرمان علی
مسجد کوفه به هنگام نماز دید علی گفت یا علی
ابن ملجم مرادی زد شمشیر به اندام علی گفت یا علی
عبدود می رفت به میدان جنگ با علی گفت یا علی
قلعه ی خیبر زجا کنده شد از نام علی گفت یاعلی
حق تعالی فرستاد علی گفت یا علی
خانه ی کعبه شکاف برداشت بنام علی گفت یا علی
چون علی بود با یتیمان و مسکینان گفت یا علی مولا علی
کرد سفارش علی به اولادش حسین ابن علی
تو نباش مثل قاتل و ببخش بنام علی گو یا علی
هستی داماد پیامبر یا علی جانم علی
میکنم جان فدایت یا علی گویند همه دنیا علی
فتحیا نازم قلم را بود در راه علی
دم به دم گویم علی تا زنده ام گویم علی مولا علی
افراد روزه دار ماه مبارک رمضان طاعات و عبادات قبول حق
بسیار عالی بود
التماس دعای فراوان دارم