شنبه ۳ آذر
چیزی از مرگ برایشان نمانده شعری از منوچهر منوچهری (بیدل)
از دفتر فقط بخاطر تو نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۱ ۱۲:۱۰ شماره ثبت ۸۴۷۸
بازدید : ۶۲۴ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر منوچهر منوچهری (بیدل)
آخرین اشعار ناب منوچهر منوچهری (بیدل)
|
چیزی از مرگ برایم نمانده
سنگ فرش خیابانها را آسفالت کرده اند
وتمام پیاده روها به خیا بان درازی میریزد
که جهان را دور میزند
دور میزند
دور
از باران اردیبهشت که گذ شتیم
یکصدادست شدند گلوله شدند
خون شدند
وخونی که برنگ سرخ بالا زده بود
گریه ای که می پیچید
پیچ میخورد
میدان تحریررا دور میزد
دور سرآزادی
آمریکا
قاهره
لیبی
چیزی از مرگ برایشان نمانده
برخیزید بگوئید ما استقلال میخواهیم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.