شنبه ۳ آذر
به امیدخدا شعری از منصورامین زاده گتندی
از دفتر توکل نوع شعر تک بیتی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۹:۴۴ شماره ثبت ۸۴۶۴۱
بازدید : ۴۸۶ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر منصورامین زاده گتندی
آخرین اشعار ناب منصورامین زاده گتندی
|
خدابیامرزدهمهٔ اموات وشهدارو
مرحوم پدرم همیشه می گفت :
الهی به امید تو ، نه به امیدخلق روزگار
من چنین سرودم :
امیدم تویی یاالهی
ندارم زخلقت پناهی
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم
خداارواح همهٔ رفتگان شماروشادکنه انشاالله
| |
|
درودبرشمابانوی گرامی
عزیزوسربلندباشید | |
|
درودشاعرگرامی
خدانگهدارتون
چشم.محتاج به دعای شماهستم | |
|
سلام برشماشاعرمهربان
ممنونم خدااموات شماروهم بیامرزه
🌹🎇🎉🌼 | |
|
علیکم السلام
ممنونم
درودبرشما | |
|
سلام عزیزم
ممنون
موفق باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
روح ابوی گرامی تان شاد