جمعه ۲ آذر
کاش می توانستم سپید بنویسم... شعری از مریم صفری
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۲:۵۵ شماره ثبت ۸۴۴۱۴
بازدید : ۲۹۱ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب مریم صفری
|
کاش می توانستم سپید بنویسم
آنوقت کسی نمی توانست
حد دلتنگی ام را
روی کاغذها بخواند...
#مریم_صفری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید