دوشنبه ۲۸ آبان
بی نام شعری از جواد صارمی
از دفتر شروع دوباره نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ ۱۶:۲۴ شماره ثبت ۸۳۶۰۵
بازدید : ۴۶۷ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب جواد صارمی
|
ابر را دزدیده ای، باریدنی در کار نیست
ریشه را خشکانده ای ، روئیدنی در کار نیست
دست شب در دست تو، با غصه در یک کاسه است
ماه را غم می دَرَد ، تابیدنی در کار نیست
مرغ خوابم را به مسلخ می برد رویای تو
مثل هر شب تا سحر، خوابیدنی در کار نیست
نطفه ی عشقی که در من تا جنینی قد کشید
سقط آن قطعی شده، زائیدنی در کار نیست
چون سرایت می کند پیمان شکستن های تو
در بغل جا دادن و بوسیدنی در کار نیست
ما شبیه روز و شب در برزخِ چرخیدنیم
انتهایش هر چه باشد، دیدنی در کار نیست
#جوادصارمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.