سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      دارمت در دل به وصف دیگری

      شعری از

      میثم شعبانپور

      از دفتر غزلیات نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ ۰۴:۲۱ شماره ثبت ۸۳۵۸۸
        بازدید : ۴۵۳   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر میثم شعبانپور

      دارمت در دل به وصف دیگری
      خانه ای داری در آنجا ای پری

      خانه ای در پشت آن کوه سترگ
      تو درون صحن آن چون گوهری

      نیست بی عزمت دمی را جنبشی
      من غلامی ات کنم، تو سروری

      خوش سرایی دارم از شوقت به دل
      چون دو گیتی را ز یادم می بری

      من بمانم تو بمانی و تمام
      تو نگین باشی و من انگشتری

      چون نمی گنجی درون خاطرم
      دانمت آخر که جانم می بری

      لیک باکم نیست از جان دادنم
      خیز و بگشا زین قفس تو یک دری
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲
      عاشقانه ای زیباست خندانک خندانک
      میثم شعبانپور
      میثم شعبانپور
      شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ۲۲:۰۱
      درود بر شما
      ارسال پاسخ
      محمد باقر انصاری دزفولی
      شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      پایدارواستوارباشید
      شاعر بزرگوار
      درو خندانک خندانک خندانک د درود درود
      میثم شعبانپور
      میثم شعبانپور
      شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ۲۲:۰۱
      ممنونم
      ارسال پاسخ
      زینب بویری (خزان)
      شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ۲۰:۴۵
      درودهاشاعرگرامی
      زیباودلنشین بود
      سربلندباشید خندانک
      میثم شعبانپور
      میثم شعبانپور
      شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ۲۲:۰۲
      خیلی متشکرم
      ارسال پاسخ
      زینب بویری (خزان)
      شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ۲۰:۴۵
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0