دوشنبه ۵ آذر
غرور شعری از رضا ابوهادی (برسام)
از دفتر سراب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ ۰۴:۳۸ شماره ثبت ۸۳۴۹۳
بازدید : ۴۶۱ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر رضا ابوهادی (برسام)
آخرین اشعار ناب رضا ابوهادی (برسام)
|
شبیه ماه شدی آن شب
دلم با توست
حواسم پرت چشمانت
و چشمانت سوی دیگر هاست
چه شبهارا سحر کردم
تا که یاد تو شود دچار خاموشی
چقدر سخت است فراموشی
اگر مغرور نبودم من
تو گندمگون موهایت،
قلب من را در شبی که ماه شده بودی
به سوی راه خواهش سوقم میداد
ولیکن عقل من از قلب و عشق مقبول ترم میساخت
|
نقدها و نظرات
|
به به بسیار زیبا فرمایش کردین سپاس از نگاهتون🌷🌻🌼 | |
|
درود به شما ممنونم از نگاهتون بزرگوارید🌷🌼🌻 | |
|
درود بر شما خیلی ممنونم از نگاهتون🌻🌷🌼 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.