چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر کورده وان فرجی (کورده وان)
آخرین اشعار ناب کورده وان فرجی (کورده وان)
|
بخواب آرام ای تنها قرار بی قراریها
بخواب آرام اشک و گریەی چشمانتظاریها
.
من هر شب تا سحر با یاد چشمان تو بیدارم
بخواب آرام ای اندوه شیرین خُماریها
.
صدایت حزن اندوهانِ عشاق اساطیری
بخواب آرام آواز غمانگیز قناریها
.
مرا حس کن در آغوشت خیالانگیز رویایی
بخواب آرام ، بیدارم دلیل میگساریها
.
چو میبارند چشمانت جهان محکوم پاییز است
بخواب آرام باران پر از لطف بهاریها
.
چنان از دوریت گریم که اشکم سیل خواهد شد
بخواب آرام در من مرده صبر و بردباریها
.
بخواب آرام در رویای فرداهای شیرینت
چنان امروز فردا هم پر است از اشکباریها
.
لبم را حسرت بوسیدن لبهات خواهد کشت
بخواب آرام لب هایت گل سرخِ اناریها
.
بخواب آرام ، ماییم و امیدی غرقِ در اوهام
بخواب آرام ، ماییم و سکوت و دل فگاریها
.
کوردهوان فرجی
۱۳۹۷/۱۰/۱۶
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اعیاد شعبانیه مبارک