سه شنبه ۱۵ آبان
دلتنگی شعری از محدثه غفاری
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹ ۱۹:۰۳ شماره ثبت ۸۲۹۹۰
بازدید : ۴۵۷ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب محدثه غفاری
|
و من برای بودنت...برای داشتنت...برای لمس دستهایت...برای خندیدنت...برای قدم زدن هایمان و برای هر چه که در کنارت دیدم و شنیدم و حس کردم دلتنگم...
صدای باران را میشنوی؟! به پنجره که میزند درونم غوغایی به پا میشود برای تکرار مجدد دیدنت در باران...
دلتنگی چیزعجیبی ست...با هر تلنگری آدم را میبرد به قهقرای وجودش و تمام نیرویش را جمع میکند تا با به یاد آوردن به جنگ با خاطرات برود...
و تو هر چه تلاش کرده باشی برای فراموش کردن بازهم دلتنگی کار خودش را میکند...
دلتنگی آنقدر تورا جلو میبرد که در نهایت میبینی خودت هیچ هستی و فقط خاطرات است که مجال نفس کشیدن را به تو میدهد...
|
|
نقدها و نظرات
|
سال نو شمام مبارک و ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سال نو مبارک