دوشنبه ۲۸ آبان
ماراچه باک ازابهام ! شعری از کریم لقمانی سروستانی
از دفتر s@rv نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ ۲۰:۵۳ شماره ثبت ۸۲۹۴
بازدید : ۷۹۲ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر کریم لقمانی سروستانی
آخرین اشعار ناب کریم لقمانی سروستانی
|
درونِ كهنه لباس
جستجومیکنم هنوز !
شايد پيدا كنم خودم
دراين قفس تنگ كه تسخيركرده تنم
چاك زنم سینه را
نجات دهم ازاين ورطه ي فرتوت
كه به انزوا كشانده افكار پوسيده ام
هرچندطعم گس نيشخندها
برای ملعبه كشاندنم قدعلم كردند !
ماراچه باك ازابهام !
عمري تلنباركردم دردهاي خفته درپشت اين جامه ي تنگ
بگذاريكبارفارغبال شوم
ازاين هراس تلخ
پروازشان دهم !
بشكافند بهت هاي ويرانگرشان
شايدآرامش گيرددلهايشان...
s@rv
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.