جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر علی قاسمیان ( باغبان )
آخرین اشعار ناب علی قاسمیان ( باغبان )
|
به نام خدا
خدا ، عشق ، صلح ، شعر و موسیقی نزد من ارزش بالایی دارد ...
امیدوارم که خداوند در سال جدید زندگیتان را غرق در کامیابی و شادمانی سازد و به آرزو هایتان برسید ...
و برایتان در سال جدید عشق واقعی را آرزو میکنم ...
و آرزوی صلح برای تمام مردم جهان ...
و در آخر شعر و موسیقی ؛ زبان واحدی است که روح انسان رو بدون در نظر گرفتن رنگ و نژاد و مذهب درگیر میکند ...
به امید روز های خوب برای همه
سال نو مبارک 🌹
شعر کرونا را تقدیم میکنم به پرستاران ، پزشکان ، کادر درمانی بیمارستان ها که جانشان را کف دست خود قرار دادند برای سلامتی بیماران
با آرزوی سلامتی برای بیماران ...
یه چند وقته که درگیریم با یه مهمون ناخونده
یه مهمونی که به ماها یه چیزایی رو فهمونده
یه ذره سخت میگیریم بدی هاشو همش میگیم
اینا از طرز فکر ماست خوشی ها رو نمیبینیم
تو روزای پر از ترس و دلایی که پر آشوبه
ببین خوبی اول رو چقدر با بچه ها خوبه
نگاه اون آدمایی که برای پول نمی نالن
یا از زندانی هایی که الان آزاد و خوشحالن
چقد آلودگی کم شد دوباره آسمون آبی
الان سخته یکم اما ، میاد روزای آفتابی
یه ذره دور شد قلبم ، بازم یاد تو افتادم
چقد خوبه که میشه گفت خدا رو من هنوز دارم
نمیگم خیلی خوشبینم بدی غالب به خوبیشه
از اونا که تو این اوضاع زدن آتیش به این ریشه
یه ساعت بعد این ویروس شنیدیم ماسک کمیابه
چه فرقی واسه ما داره ماها که بختمون خوابه
چه انبارا که پیدا شد هزاران ماسک میچیدن
توی راز بقا اینا فقط کفتار و میدیدن
کرونا آخرش میره تو میمونی و وجدانت
همین پولا یه روز میشه بلایی واسه ی جانت
یه چیزا دائما بود و به چشم ما نمیومد
نفهمیدیم و این ویروس با انگشتش تلنگر زد
دلم تنگ خزر میشه با این که خیلی نزدیکه
واسه مادربزرگم که خونَش یک راه باریکه
واسه گشتن توی شهرم ، خرید عید و سال نو
واسه آغوش مامانم واسه دستای گرم تو
یه چیزا یادمون رفتو چقد با سادگی قهرم
چقد زجر آوره الان سکوت ساکت شهرم
دعای آخرم اینه همه چشمارو میبیندیم
به امید یه روزی که به این بیماری میخندیم
|
نقدها و نظرات
|
سلام ممونم لطف دارید 🌹 با آرزوی سلامتی برای همه 🌹 | |
|
سلام ممنونم پاینده باشید 🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مبارک صاحبان اثر باشد
عید مبعث مبارک