جمعه ۲ آذر
بی نوا شعری از پژمان کیهان فر
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ۱۹:۰۵ شماره ثبت ۸۲۸۱۳
بازدید : ۴۸۰ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب پژمان کیهان فر
|
به دنبالت کشیدی عالمی با تار مویت
سخن ها می شود هر روز و شب در آرزویت
چه کردی خاطرت چون عطر گلها می تواند
کشد دلدادگانی را ز هر سویی به سویت
دریغا از دلم یک لحظه بی تو یاد من نیست
غریبی بی نوایم بی امان در جست و جویت
کجا امشب درخشد قاب چشمانت چه بیند
مبادا از رقیبانم نشانی روبرویت
مرا در محفلت جایی نمایان تا به عشقت
غزل خوانان اشارت ها کنم در گفت و گویت
نشاید آدمی دیگر ببیند چرخ گردون
که او جوید گلستانش چو من در خاک کویَت
|
نقدها و نظرات
|
همچنین شما، امیدوارم سالی پر از امید و تندرستی در پیش داشته باشبد | |
|
سال خوبی رو براتون آرزو دارم | |
|
سپاسگزارم، امیدوارم سالی پر از شادی در پیش داشته باشید | |
|
سال نو شما هم شادان، سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عیدتان مبارک
سال خوبی را برایتان آرزو میکنم