جمعه ۲ آذر
صبوری شعری از پژمان کیهان فر
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۹ ۱۵:۴۲ شماره ثبت ۸۶۸۹۵
بازدید : ۴۹۴ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب پژمان کیهان فر
|
سالها حسرت به دل موندم توو آغوشت بگیرم
سالها افتاده تر از بید مجنون سر به زیرم
بیتابتم کی بر میگردی باعث آرامشم شی
مثل ماهی توی خشکی نذار بیصدا بمیرم
عشق و رویات کوه دردن، سخته دوری
خیلی ناراحت کننده ست درس سنگین صبوری
این وفاداری می ارزه، پای دلتنگیت می مونم
دلِ پاک تو یه روزی منو می بخشه می دونم
یادمه بهم میگفتی زود رنجی ولی زودم میگذری
چند سال گذشت کجایی؟ چشم به راتم مهربونم
عشق و رویات کوه دردن، سخته دوری
خیلی ناراحت کننده ست درس سنگین صبوری
عشق و رویات کوه دردن، سخته دوری
خیلی ناراحت کننده ست درس سنگین صبوری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است