بوی عید یعنی ، بوی عطر شعر ناب
آرامش یعنی فرمان قایق آسایش را در دست صاحب آن ساحل ببینی بدینوسیله ، پیشاپیش ضمن تبریک عید نوروز به پشتیبان ساحل شعر ناب ، استاد ارجمند جناب آقای سید حاج فکری احمدی زاده و مدیران فرزانه و اساتید بزرگوار این سایت ادبی ، از خدای مهربان قشنگترین، آرام ترین و شادترین سال را برایتان آرزومندم .
پروردگارا
به ما دلی پُر مهر
قلمی سبز
زبانی نرم
و نیتی خیر عطا فرما
تا در پناه امن تو
آرامش این انجمن را موجب باشیم
" آمین"🙏
خانه تکانی ی تک بیتی هایم
رنگ شدم به نور تو ، شدم سلحشور تو
نشکنی غرور من ، صیدی ام به تور تو
______________________
از رخ به رخ آن شب مهتاب نگاهت
هر جا برسم ، قصه ببافم ز شکارت
______________________
در مسیر عمر ، زیاد هستند دوست
این میان یک همزبان قصه گوست
_____________________
خانه ی عشقم که زیبانیست ، مکانی خاص است
خانه دل که مکانت نیست ، یک احساس است
___________________________
در دلت مانده اگر حرف نگفته ، ویروس
ناله کن تا که دراین خاک ، نمانده اثرت
_______________________
آیینه ام هویدا نمی کند مرا
وارونه می کند که شیدا کند مرا
_________________________
ای غنچه لبم ، رنگ رخی سرخ نمایان
اندوه تو با یک نم باران بهار است
_________________________
آسمان بودم ز گلخانه برونم کرده ای
عرش جایم بود، مرا با فرش خاک آکنده ای
__________________________
دل او عاشق اون دونه اناریست که تو
در دهانت بگذاری ، ته دل خنده کنی
__________________________
ای آنکه به شب نور شوی، بهرچه امشب
بر دار گنه بسته شدم ، شور نداری
پایان اسفند ماه 98
محمودرضا رافعی
عیدتان پیشاپیش مبارک