جمعه ۲ آذر
فکر رفتن شعری از مهدی کاظمی
از دفتر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۰:۳۰ شماره ثبت ۸۲۷۵۶
بازدید : ۳۴۸ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب مهدی کاظمی
|
امشب هم چون مثل هر شب بی خبر استاده ام
فکر کس در سر ندارم بی خبر، درمانده ام
هر سحر در سجده گاهم من دعا گویم تو را
فکر جانان در خیالم امشب هم بنهاده ام
قلب من در فکر رفتن پیش یارش میزند
او دلش در فکر من من فکر او افتاده ام
گر صمیمی گشته ام با کل انسان های شهر
درد هجران میکشم با فکر از بس ساده ام
مهر میکردم تو را اما دلت دلگیر بود
هیچ دانستی برایت فکر و ذکرم داده ام
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب زارع ولی دیگه احساسم مرد و نمیتونم شعر درست بگم😔 🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جسارتا سایت وزین شعر ناب هجویات ندارد
لطفا عفت کلام را رعایت کنید