شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر روح انگیز امیدی فرح
آخرین اشعار ناب روح انگیز امیدی فرح
|
ادم هایی شده ایم
بیمار و محتاج به سرُم و پرستار
و به پا گشای نوغنچه ها
و عروسی بهار خانم
هم
دعوت شده ایم
نمی دانیم غصه بیماری را بخوریم .
یا شادی بهار را به شهر و دیار و
کوچه و برزن بیاوریم
شاعران جمع شویم
تکلیف این دل حیران
قلم های پریشان
و پاراگراف سرگردان
سرخط های متتظر ِ
دفتر تکلیف ِمشقمان را روشن کنیم .
یک پیشنهاد
تلفیقی شاعرانه از بر سینه زدن
و بشکن زدن بسازیم .
چاره ای نیست باید
به چرخ روزگار بچرخیم و برقصیم .
حالا شما بگویید :
چکار کردیم
چاره ی کار ز چه کس جویا شویم
صبوری کنیم
در خانه بمانیم
خانه هایمان را سر سبز
خنده ها یمان را ز هم دریغ نکنیم .
عشق هایمان را باز هم
به خانه ی دلمان دعوت کنیم
و بگوییم. :
در تمام شرایط با هم هستیم .
بلند شویم
سفره ی هفت سین را با هم پهن کنیم .
سروده ی -
روح انگیز ( فرح) امیدی - شیراز
1398/12/27
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد عزیز به شعر ناب خوش برگشتید مشتاق خوانش سروده های زیبایتان هستیم اگرشاعر در زمان ارسال گزینه ای راانتخاب نکند سیستم بطور خودکار غزل را لحاظ مینماید دنیای مجازی بسیار عجیب است شعر و هنر را از بسیاری از قید ها رها نموده این دلنوشته زیبا شاعران غصه خور سرگردان در وادی عشق های مجازی را به کار دسته جمعی شادی آفرینی تشویق کرده که صددر صد خلاف آن چیزی است که این روز ها در جامعه ما دنبال میشود الحق که دستمریزاد دارد تا توانی دلی به دست آور فراری دادن شاعران ازسایت هنر نمیباشد عیدتان پیشاپیش مبارک | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شاید بشود گفت دلنوشته ی زیبا و پر احساسی است ولی خدا وکیلی حالا من که چیزی شاید حالیم نباشد از اساتید فن میپرسم شمارا به خدا کجای این نوشته اصلا شعر است ؟ تا چه برسد به اینکه غزل باشد!!
جسارتم را خواهید بخشید ولی واقعا نمیشود وقتی خود صاحب اثر اجازه نقد داده اند
تمام اساتید فقط به نوشتن به به بسیار زیباست قناعت کنند
بازهم عذر جسارتم را بپذیرید سال نو بر همه مبارک