جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر بهزاد پیروزیان(بی نشان)
آخرین اشعار ناب بهزاد پیروزیان(بی نشان)
|
1)
می تراود شعر
وقتی
نقش می بندد پل ِ رنگین کمان
پشت باغ باران زده
چشمان ات!...
*************************
2)
دلم می سوزد
برای تنهایی خودم
.
.
بیچاره مادرم
هیچکس
منتظر نوزادش نیست!...
*************************
3)
دلم
برای بوسه های آبدار باران
تنگ شده
کاش
می باریدی!...
*************************
4)
نفس ام می گیرد
از بوی تعفن لاشه ای
بار خیانت بر دوش
سرخوش از\" شیرینی\" !...
*************************
5)
چشم می بندی ؛
.......\"باز\"
خلق می شود تمام \"من\"
با یک نگاه !...
*************************
6)
از زلزله تابستان
تا...
سرمای زمستان
چشمهایت گریان
دستهایت لرزان است
هنوز!...
(برای هموطنان زلزله زده آذزبایجانی)
*************************
7)
ردیف را گم کرده ام
قافیه را رها
آزادِ.....آزاد
درد می کشم
می نویسم
تنها!...
*************************
8)
بی تو
شعرم سپید
روزگارم سیاه!...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.