جمعه ۲ آذر
حرف دل شعری از مهدی کاظمی
از دفتر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ۱۹:۵۱ شماره ثبت ۸۲۳۹۶
بازدید : ۵۵۵ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب مهدی کاظمی
|
حرف دل گویم تو را بنشین و صبری پیشه کن
گر نهال کوچکی تا می توانی ریشه کن
درد و هجران با دلی آشفته دارم من هنوز
عشق و عاشق پیشگی را وارهان، اندیشه کن
زخم دل از عاشقی، دانا شدن اندیشه را
انتخابش با خود است بر ریشه ات خود تیشه کن
حرف بهتر را ندارم من سراغی جان من
با کمی شوریدگی رو در فراقش پیشه کن
حال شعری را ندارم وارهانم یک دمی
با محبت آتشی بر سینه ام چون بیشه کن
|
|
نقدها و نظرات
|
تشکر از نگاه هایتان🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
نظر لطف شماست شاعر گرامی🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
بسی عالی و زیبا😍😍😍 تشکر🌷🌷🌷🌷 | |
|
تشکر بیکران جناب هداوند❤️❤️❤️❤️❤️🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و جالب بود