جمعه ۲ آذر
از تو مینویسم شعری از حمید علی پور (حمیدا)
از دفتر این روزا نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۱ ۱۷:۲۴ شماره ثبت ۸۲۰۳
بازدید : ۱۰۱۳ | نظرات : ۱
|
دفاتر شعر حمید علی پور (حمیدا)
آخرین اشعار ناب حمید علی پور (حمیدا)
|
از تو مینویسم
ای شروع هر کلام عاشقانه من
از تو مینویسم
ای زیباترین ترانه جاودانه من
امشب پس از دل بستن به غربت و تنهایی تو را یافتم
لحظه های باتو بودن را در خیالم باز می سازم
امشب می سوزمو می سازم
از تو مینویسم
از تو که واژه زیبای عشق را برایم رمز گشودی
از تو که آموختی به من، طعم تلخ تنهایی را!
ولی باز هزاران بار از تو مینویسم
از تو مینویسم
زیرا جز نوشتن ،راهی برای شکستن بغض تنهاییم نمی یابم
حمید علی پور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.