جمعه ۲ آذر
شاید شعری از زهرازیدآبادی(نازلی)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ ۲۳:۲۷ شماره ثبت ۸۱۹۱۱
بازدید : ۶۵۰ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر زهرازیدآبادی(نازلی)
آخرین اشعار ناب زهرازیدآبادی(نازلی)
|
من شاید هیچ گاه عاشق نشوم
اما تو عاشقی
کسی که هر روز از بال هایش حرف می زنی
که می بوسی اش
دلت برایش تنگ می شود
دنیای تو به او تعلق دارد شاید!
او که عزیز جان توست
همان که خنده اش تو را سر ذوق می آورد
نگاهش آتش به دلت می زند
فکر میکردم اگر لحظه ای با عشق باشم خوب است
کسی اینگونه مرا دوست داشته باشد
دیشب در خواب دیدم
عشق به سمتم امد
تمام نیستی در نگاهش بود
ترسیدم
ترسی که سال ها با من است
پریدم از خواب
خودم را بغل کردم
تاب با او بودن را نداشتم
چه قدر خودم بودن بهتر است
خود آزادی که هیچ چیز نباید اورا از من بگیرد
|
|
نقدها و نظرات
|
درود | |
|
ممنونم | |
|
درود ..ممنونم | |
|
درود ..ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود