جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مهدی براهویی(کشانی)
آخرین اشعار ناب مهدی براهویی(کشانی)
|
ای مه من، دلبر من، نور چشمانم تویی
ای تو دلبر، تاج این سر، سِرِّ ایمانم تویی
شمع این پروانه ای، دور تو می گردم مدام
خسته می گردم به دورت، تو نمی گردی تمام
می کنم من جستجو آن یک جواب ساده را
دل به تو دادم مه من دست گیر افتاده را
نیست پروایی مرا اندر کنارت سوختن
آتش عشق تورا بر جان خود افروختن
عشق یعنی بی بهانه سوختن در راه تو
عشق یعنی گشته ام دیوانه و شیدای تو
عشق بر آتش ببارید و ثمر شد بوستان
در قیامت دستگیرم باش ای رب جهان
آتش عشق خلیلت زیر و رو کرد عالمی
من به قربانت خدایا چون تو شاه عالمی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بزرگوار... همچنین بر شما نیز مبارک باد | |
|
درود و سپاس فراوان استاد | |
|
درود و سپاس بی کران | |
|
درود و سپاس بی کران استاد بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
میلاد باسعادت دختر رسالت، همسر ولایت و مادر امامت حضرت زهرا س مبارک باد